Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

Oh så dålig jag är på att blogga...

Jag har ju vart ledig men ändå vart ganska fullt ös... var iväg o shoppa igår... ungefär heeeela dagen... Och idag har vi besiktat min sambos bil, den gick igenom (helt otroligt) men skönt, har vart o handlat lite käk inför månaden, jag brukar ju storhandla en gång i månaden... och försöker hålla mig till bara EN storhandling sen någon mindre sen när man behöver fylla på lite pö om pö...

Jo handlade igår, o hittade en kanon fin grej=) en sådan där skylt i vitt trä så står det TOA på den, sen hänger det ner ett natursnöre ner och så är det ett hjärta i trä... galet grann=) hänger nu mer på toa dörren, och sen en whiteboard tavla (ja en sådan där liten) som nu sitter jämte toa dörren, så när man kommer ut ur vårt sovrum så möts man av en whiteboard tavla där det står Puss och ett hjärta på=)

Är väl härligt o se när man vaknar, är lite lagom seg sådär=)

Träningen har varit jävligt dålig rent ut sagt den senaste tiden.. två kortare promenader bara det är nog det enda i träningsväg.. så får rycka öpp mig i veckan.. det funkar ju inte:D

Är galet sugen på o åka o simma i morgon på morgonen, men vi får se, ska ju jobba med i morgon men jobbar iofs kväll... Så vi får se, inget är omöjligt om man säger så...

Håller på att städa toaletten... Lagom kul... NJAE, men var verkligen i stort behov av det så då är det bara o ta tag i att=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0