Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

Bilder på kläder jag beställt..

(klicka på bilden så blir den större) Tröja till min sambo..

(klicka på bilden så blir den större) Baddräkt till mig...

(klicka på bilden så blir den större) Skjorta till mig ( super billig 9,90 stycket, så jag köpte3)

(klicka på bilden så blir den större) Tröja till min sambo.

(klicka på bilden så blir den större) Leggings till mig

(klicka på bilden så blir den större) Ett par lila leggings till mig

(klicka på bilden så blir den större) Ett par svarta byxor till mig (ja okej, jag beställde 2)

Sen är det en till grej, men det lägger jag inte ut på bloggen...;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0