Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

101031

Glömt inte o dra tillbaka klockorna idag...

Färgade håret igår, svart... med lite halvlyckat resultat... Kunde både blivt bättre och sämre med för den delen...:)

Vart lite dålig på o blogga, men har haft lagom mega super ont i min inflammation i min arm som jag har. ( ja jag känner mig som 80 år gammal tant med massa krämpor)

Tänkte att jag skulle vara ute i tid med o köpa julklappar... Så har tjatat på min sambo om vad han önskar sig... Till svar får jag inprinsip " En ny bil, du vet den jag såg på blocket", " En grejesemojs 2 tb till datorn", och "en polermaskin"

Jaha, okej... men vad trevligt... Vilken tur att du önskar dig så bra saker... en bil för 70 000... MJAAA jag tjänar tyvärr inte så bra....

Dom andra grejerna är iofs till ett rimligt o vettigt pris...

Men inget av det jag faktiskt hade tänkt på att ge han i julklapp...

Men skitsamma, vi får la se vad det blir till slut..

Gjorde egen soppa igår, jäkligt god, inte donkens soppa med potatis o purjolök utan en vanlig grönsakssoppa...:) Med äppelpaj till, och vad skönt det känns när man faktiskt lyckas med något... För jag vart nöjd för en gångs skull... Riktigt nöjd...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0