Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

101027

Snart oktober slut o november närma sig med stormsteg...:)

Helt fantastiskt, inte alls lång tid kvar till jul nu inte=)

Har vart lite duktigare idag, har vart o simmat... 40 längder blev det, första gången jag satte en fot på ett badhus dom senaste säker 9 åren...

Men shit vad härligt det va, och vad stolt jag känner mig över oss båda faktiskt..:) Målet är att klara 100 längder... Nä kanske inte är "jättemycket" men det är ett bra mål för våran del iaf!

Snart ska jag göra mig i ordning för att jobba lite, härligt=) jobbar iofs bara tre dagar denna veckan med....:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0