Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

101021

Blev en liten liten promenad efter jobbet idag, inte en lång, inte en jobbig men en liten kortis, skönt det iaf..=)

När jag är sjuk så är min största absolut största längtan att lägga sig i soffan med en stor påse godis och tycka jättesynd om mig själv...

MEN eftersom jag då bara äter godis en gång i veckan och det är torsdag idag o fredag i morgon så får dels godiset vänta tills i morgon, och sen har till och med jag kommit underfund med att jag blir då inte piggare av godis!

Ibland har jag mina ljusa stunder...

Så istället för godis så bjöd kvällen på sprödbakad torsk med kokt potatis, ärtor och hollandais sås..

Bra mycket bätte, godare och framförallt, jag mår inte illa efter jag har ätit..:)

En ny tendens som har kommit fram när jag börjat träna mer o äta mindre..Att godis är itne fullt lika gott längre, och framförallt så börjar jag må illa av mindre... Både på gott o ont kanske?

Men det går frammåt och jag är stolt över mina framsteg.. Till och med ätit min medicin varje dag i snart en vecka... DET NI, det har nog inte hänt en endaste gång sen jag började med dessa mediciner...

Så ja lite vuxen poäng där på mig allt...

Ska beställa nya skor på måndag (betalar direkt, slipper faktura avgifter OCH FRAKTAVGIFTEN) =)

Nyfikna på hur dom ser ut??

Kolla in här då..:)

http://www.skopunkten.com/Damskor/Modeller/Visa-alla?art=259009 (gick inte o kopiera bilderna)
eller dessa
eller domma
eller dessa

Ja tre av dom blir det, två av dom är jag ganska så säker på, och sen väljer jag mellan den översta och den understa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0