Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

101018

Tadaa, fick rätt på datumen till o med...:)

Snart dags o lägga mig så man orkar med att göra lite mer vettigare saker imorgon igen...:)

Ja jag är ju ledig i morgon också, det är inte helt fel det inte...:) Sen jobbar jag i tre dagar, för att vara ledig i fem...:) Några av dom dagarna är så klart semester dagar... Så då får man lite extra tid till o göra lite extra vettiga saker...:) För det är väl det extra tid är till för?=)


Kommentarer
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2be

menyn i bloggen har hamnat konstigt.. :/



NU har jag iaf skrivit ett inlägg om allt, och om dig. . :P

du skriver inget på msn fastän du är inloggad, lite skommtt... :P

pöss

2010-10-18 @ 00:57:33
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0