Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

101017

Jag är fortfarande inne i september... flertal gånger som jag skriver 09 istället för 10...:P

Jaja hursomhelst... dagen har vart ganska så slapp... vi kollade på filmer som vi hyrde igår, den ena sög, den andra var Iron Man 2 en film som jag i normala fall inte skulle tyckt om alls men tyckte den var helt okejig faktiskt...

Sen när filmerna var slut, så åkte vi till gymmet en vända... 30 minuter, inte jättelänge men alldeles lagom för min egen del iaf.. handlade, sen hem nu o laga mat, gör kålpudding med potatis o sås o sallad till mig, o potatis, sås o kotlett till herr sambo...

så är det serni..

Imorgon ska vi till apoteket, hämta ut ny medicin till mig.. o sen blir det nog gå en promenad skulle jag tro... har ju börjat mäta allt nu runt omkring hit o dit, då jag o vågen inte är så goa vänner, hitintills -2,5 på vaderna och -10 i midjan...

Ja det går väl frammåt iaf...

Kommentarer
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2be

kastat ut våghelvetet från fönstret då? :P eller liknande? ;)



har ajg med gjort, nästan iaf. vill ha en ny. personvåg alltså. vill ju veta vad våfflan väger... o sådär. och jag vill kunna väga grejer jag skickar också, så en brevvåg eller hushållsvåg vill jag med ha.

kanske nån har som man kan låna... :P

2010-10-17 @ 22:41:41
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0