Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

101015

Sikken dag det har varit idag, jag har nog gjort det mesta jag faktiskt har velat..!=)

Har jobbat i några timmar, sen så åkte jag och min sambo till skogen o sprang en bit o gick en bit... När vi nästan var framme ja vi hade väl en halvkilometer kvar ungefär, då kommer jag på den briljanta iden att jag vill gå upp för den backen

(Bild kommer)


Och peter sa direkt  att näe, (jag gjorde illa foten när vi sprang nämligen så fick ont, jättejätteont) att det är nog inte så klokt, när du kan springa halva rundan då kan vi gå upp för den backen det lovar jag dig... Men jag stog på mig, jag ville ha en utmaning... Det är en lång backe, riktigt brant... (är en skidbacke kanske jag ska tillägga)

Halva backen klar och fröken heffaklump är slut det gör jävelusiskt ont i mitt ben... Men skam den som ger sig, jag är ju bra envis med... kommer en bit till, vilar, går en bit till vilar... går en bit till och wips, då var vi uppe! Och jag är så stolt över både mig och min sambo...

Men bättre kommer det bli, jag tänker inte ge mig denna gången!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0