Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

101009

Lördag idag, riktigt härlig dag ändå, sov länge, till halv tolv, fantastiskt!

Varit ute nu i 45 minuter och sprungit o gått med hund o sambo ( ja varva lite spring med massor av gång) gick riktigt bra, tror helt ärligt att jag inte har sprungt så mycket som jag gjorde idag sen jag var ungefär tio år gammal...

Mitt mål är att inom inte allt för lång tid kunna springa 2 km...

Omöjligt? Nej det tror jag verkligen inte att det är.. Men man måste ju börja någonstans eller hur? Det är inte varje dag man ser en heffaklump i skogen springandes med sin voffse heller...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0