Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

101008

Jag är rätt nöjd ändå, med det mesta oftast iaf. Det är det inte alla som kan säga ändå, eller hur?

Har jobbat kväll idag, vi hade massor att göra fram tills klockan sex ungefär... då blev det lungt... jättelungt inte helt fel det heller tycker jag! Iaf kortare stunder...;)

Imorgon tänkte jag få tummen ur o ta en lång lång promenad med voffsen o gubben om den inte regnar, det är nog mitt enda OM.

Man måste ju uttnyttja sina lediga dagar=) jobbar sex dar på raken därefter.. Och då finns inte alltid all den tid som jag så gärna vill ge till vissa saker, eller så kanske jag helt enkelt inte riktigt tar mig tiden för det?

Ja jag vet knappt jag..

Nähä, krångla lite med min IPOD och hoppas att jag snart förstår hur den funkar...;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0