Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

101006

Jisses, snart har en fjärdedel av oktober redan gått... tiden går fort när man har roligt säger man, och jag är helt klart villig att hålla med om det talesättet...
Kul har jag, nästan varje dag! Jag mår bra nästan varje sekund, lite trötter, men är inte det också ett tecken på att man har gjort något under dagen? (eller sovit för lite..)

Min älskade bebis har fått för sig att hon ska ligga raklång jämte mig just nu... mmm jättemysigt.. hon börjar få vinterpäls, och lite lagom rultig just nu... och hon blir jättevarm när hon och jag sover..

Ja hon får jättejättegärna komma när det blir lite kallare, men än så länge är det nog ändå för varmt=) men hon är ju för go samtidigt.. Så jag kan ju inte säga åt henne o gå bort heller!

Det är nog dagens ilandsmårliteförbraochharförsmåbekymmer problem...:P

Nu kom min sambo, som precis har vart ute en promenix med fröken prinsessa, så då är det nog dags för sängen, ska upp tidigt i morgon.. jaja, vid halv sex..

Kommentarer
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2be

gonatt? :P

2010-10-07 @ 13:29:59
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0