Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

101002

Godmorgon, ny dag nya möjligheter... Idag tänkte jag faktiskt bege mig ut en vända o kolla lite i affärerna som jag inte kollade i igår, först frukost sen duschen sen affärer, toppen ide, eller hur?

Tycker jag nog allt...

Fick lite lagom panik sådär för en stund, märkte att en av mina favoritbloggar (donkens.blogg.se) inte gick att komma in på... paah, tänkte jag, har hon raderat sin blogg?! Sen fick jag tipset att servern kanske ligger nere? då kollade jag min egen och upptäckte precis samma fel där...

Så troligen är det något som är fel just nu, och kommer förhoppningsvis lösa sig till lite senare=)

Nu dags för frukost, baj baj!

Kommentarer
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2 be

där ja, ser jag det.

tänk va rädd du måste blitt!

utan förvarning ba tjohej baibai, nu lägegr jag ner bloggandet. haha! hjälp ja. jag hade fått en smärr chock om jag vart du...



pöss

2010-10-04 @ 16:14:16
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0