Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

101001

I´m back on track=)

Japp, inte längre deppig,stressad,panik slagen... Börjar kännas bättre igen=) Skönt!

Idag är det tvättstuge tajm, o då tänkte jag passa på att sola! Inte helt fel! Inte alla som kan kombinera tvättstugan med solarie tid i samma byggnad? Plus i kanten där serrni! Jag är långledig nu, skönt, kör igång på tisdag igen..

Händer mer i helgen då? Givetvis så är det ju idol ikväll, det får man bara inte missa.. Sen så om vädret håller i sig tänkte jag ge mig ut en vända och njuta av hösten (vintern lär stå precis runt hörnet...;) )

Min bebis var med i tidningen igår, rena rama rikskändisen snart...:)


Kommentarer
Postat av: DONKEN

jasså! varför detta? nån vovve-tävling? :)

rolig o rolig, det är ju så han säger, lille vincentpojkan. ;)



2010-10-01 @ 13:45:33
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2be

lasse tog en milimeter stor bit, bara för att jag gav honom det. min tårtbit var ganska rejäl så den välte ju inte. och jag tänker ju inte frossa helt ensam. så jag tvingade lasse o ta en minibit, som välte, så nu slipper iaf han gifta sig i år. :)



men ska ta med den på ullaredsresan imorron. :P

2010-10-01 @ 23:46:54
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0