Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

100917

Underbara söndag, jättefint höstväder ute, vi sitter iofs inne o kollar på film o ska iväg o träna om en liten stund... Inte helt fel det heller...

Försöker ju leva lite mer aktiviare o sundare liv då jag känner att livet har för mycket att ge...

Jag vill så mycket med mitt liv, jag mår bra av o träna, nä kanske inte är några underverk som syns ändå, men känslan inombord blir bättre, lugnare, mer behaglig, lite piggare..

Så jag har bara allt o vinna...

Sen tränar jag inte stenhårt varje dag, för jag vet att det inte skulle funka för mig, jag skulle ge upp inom sin tid, och jag gör ju inte detta för en kortare period, jag gör det för att förändra vissa saker i mitt liv...

Det är därför jag inte tror på en stenhård diet, eller skippa allt gott för alltid, och råkar man då ta något någon gång då "syndar man", nej nej, lev som du brukar men försöka dra ner på saker o ting, man behöver inte äta godis,glass,läsk 7 dagar i veckan ,det räcker med en iaf för min del.. Jag byter ut mycket av läsken till kolsyrat vatten med smak, det är minst lika gott det med, tycker jag iaf!

Ja jag tror det funkar, o framförallt så tror jag på mig själv, jag tror inte att jag kommer vara storlek mega stor resten av mitt liv...

Kommentarer
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2be

ojoj! ja du det låter som en sund inställning. gillar't! ;)



mer energi får man ju när man rör på sig mer. ond cirkel med o göra tvärtom, man blir ba tröttare o mer lat.. uschans. men men, det försvinner i feb, då får jag kaaanske energi att iaf gå ut o gå med barnen. (tror vi på det? njaeeeejjjj men kan iaf försöka, och hoppas) :P

2010-10-17 @ 22:44:10
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0