Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

100914

Hur ska detta gå???


Ja jag har ehm... Glömt min mobil på jobbet.. funderar på hur det ska gå, hur ska jag komma upp? Återstå att se... Frågar min kära sambo om han kan ställa klockan på 05:30...

Oj vilken poppis sambo jag nog inte blir nu...;)

Imorgon ska vi ut o springa är tanken, eller springa lite gå lite  ja ni fattar galoppen va?

Just nu försöker jag nå mitt jobb... Halvlyckat resultat....

Kommentarer
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2be

jag är inskriven på AF. men tydligen måste man ANSÖKA hos a-kassan, om att man pluggar. sen kan de antingen godkänna en, eller neka en.

Jag fattar iunte varför de skulle neka mig, men måste ändå tydligen skriva långa brev om det. Pratade ju för fasen med hon som sköter godkännandet, i tele! Hon sa dock att hon kollar papper sen kan hon besluta. Därav min stilla undran hur hon kan sova på natten.. med såna beslut över sig. OM hon skulle neka mig, villsäga.

och mystery shopper som jag är (som du ju också är nu) är också osäkert om jag får vara. det ska jag också skicka in arbetsgivarintyg på.

som hon ska besluta om.



hm... mitt liv ligger alltså i hennes händer och hon kunde inte svara på om det godkänns, eller ej. ens när jag förklarade precis allt för henne. :(

2010-10-15 @ 16:56:56
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0