Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

Självkänsla..

Ja jag tänker faktiskt skriva ett ganska seriöst inlägg om självklänsla... Jag kan villigt erkänna att jag har absolut ingen självkänsla, inget självförtroende, jag försöker så jäkla mycket för att folk ska tycka om mig, jag är den jag är men jag har så svårt att faktiskt förstå att folk kan tycka om mig för mig... Vem jag är? enligt mig en ganska tråkig, blyg prick... Enligt många andra en ganska så oblyg prick, mycket mer än så vet jag inte... som jag har skrivit tidgare, speciellt vacker är jag inte, inget gott sjävförtroende, jag noppade mina ögonbryn helt själv första gången när jag är 24 år... men vad är jag då? en god arbetskamrat? njaa... jag vet inte, jag vill tro att jag är, men jag tror inte jag är det... en god sambo? vet jag att jag inte är... ja jag har mina ljusa stunder absolut...

Men vad är jag då? Ärlig, ja det är jag det kan jag stå för! lagom mindre vacker är jag det med, det kan jag med stå för!! Jag försöker vara en så god vän jag kan, för jag älskar mina vänner för att dom är dom, ingen är perfekt, vi alla har lite små udda saker för oss, men ni ni är fantastiska, och jag glädjs åt att få kalla er min vän.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0