Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

Gudars...

Jag är extremt dålig på att blogga har jag märkt, går ett ex antal månader och sen kommer jag på, ja men just ja, blogga kanske man skulle göra?

Har så mycket som jag vill bara skriva skriva skriva, men kommer inte riktigt så långt, varför vet jag faktiskt inte? Är väl mest tänk om, vill inte göra någon upprörd, men vad har hänt? jag har den senaste tiden eller ja ganska länge varit jävligt frispråkig och säger det jag tycker och tänker, både på gott och ont...

Man kan förlora mycket på det, såra många, men ärlighet varar längst säger man ju? Kan ju iofs vara bra om man först tänker på det man ska säga och säger det lite mer finkänsligt istället för, "du är en jävla idiot" som i själva verket kan betyda, men jag skulle bli tacksam om du kunde höra på vad jag säger. ja lite skillnad, samma innebörd enligt mig iaf...

Slutade röka i lördags, humöret är väl inte på topp just nu... men använder nikotinplåster... Annars skulle det nog inte gå faktiskt...
Eller jo, det kanske det skulle, men humöret skulle nog vara värre än vad det är...;)
Bytte medicin för en vecka sen med, funkar mycket bättre än den jag hade tidigare, och tacka gudarna för det nu när jag sluta röka så blir jag jättesugen på allt och lite till, jag ska ha något så gott som hela tiden, tacka gudarna för tuggumi? eller hur?

Tyvärr så blir det inte bara tuggummi, min skrutt hade köpt godis hem igår, kan ha med att göra att jag tvingade upp honom till affären i förrgår fem minuter innan dom stängde för att jag ville ha chocklad... Ja han är helt underbar! Oftast iaf;)

Väntar fortfarande svar på ett jobb jag har sökt, är på försäkringskassans kundtjänst, bra betalt, vettiga villkor, måtte jag bara få det så blir jag galet glad...

Sitter och funderar lite på vad vi ska göra till sommaren, jag vill gärna ner en vända till småland och träffa nära och kära och sen ta upp mina kusiner upp hit och ha dom en vecka här, det dumma är att min skrutt kommer bli av med sin sjukpenning nu i juli... Ja då är vi helt beroende på min inkomst där ett litet tag... ja det går väl, det gör det väl alltid? men alla mina semester planer kanske inte går att genomföra, mina kusiner kommer iofs komma hit, och det finns en kombinerad djur,vatten och tivolipark bara en bit härifrån, ja det kanske kommer kosta lite grann, men det är det värt, jag vet att deras mamma (min faster) har det överdrivet gott om pengar så jag vill känna att jag kan göra något för dom precis som hon gjorde för mig och min bror när vi var yngre (då var det iofs skansen och grönan). Ja dom betyder massor för mig, hela min släkt gör det... Ibland lite mer och ibland lite mindre... Vi har ju en hel del dom inte går riktigt ihop, jag tycker på ett sätt och dom tycker på ett helt annat sätt... Men that´s life, dom blir inte av med mig ändå...

Nä nu är det dags att kila vidare till det där som folk kallar för jobb....:)
Ha det gott!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0