Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

100724

Ja, ingen riktigt bra rubrik o nadia gnällde på mig eftersom jag inte bloggat på ett jäkla tag... SÅ, here we go....

Haha, närå... Sitter och lyssnar på låtar ifrån min gammla mp3a som dök upp och den till och med funkade fortfarande... Hittade en låt som jag tycker är så så bra... Heter Jadde - Emelie, vet att jag jämt lyssnade på den tidigare... Så kul överraskning...

Jag o min sambo vart o shoppa lite igår.... Eller ja... Jag shoppade nog mest... Köpte en parfym I love love heter den, luktar vansinnigt gott, känner att jag är så jävla värd det... Så är det!

Köpte, ja jisses, vad köpte jag inte? Nä men en perfekt present till min faster, ja jag tror iaf att den är perfekt! Jag tycker det iaf=)

Sen blev började vi o fira semestern med o käka ute...:) Köpte ny BH, galet snyggt sitter galet skönt med! Nice!

Har för mig att låten som jag spelade i samma veva som jag körde o voltade med min bil ska finnas bland dessa låtar... OJ OJ OJ! Nu kommer minnen... Både på gott o ont, och åter igen så känner jag hur långt jag har kommit... Och vad stolt jag kan vara över mig själv ibland... JAG LYCKADES! Jag vann!

Självklart har jag en del dåliga dagar jag också, men dom bättre är färre än dom sämre nu iaf!

Hade ett par underbart söta jobbarkompisar som hade skrivit så snälla o fina saker på facebook idag, ja jag blev glad, rörd... Och nej jag är INTE gravid... Äter lite horomoner bara...:P

Men dom är snart slut dom också som tur väl är=)

Nä slut på irrigt inlägg nummer ett... Kommer kanske ett snart till innan det har hunnit gå en månad...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0