Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

Bushund, trött och jobbvecka...

Ja sikken hund jag har, satt på toa så kom gubben förbi och skulle ge mig en godis, ni vet sådant där snöre eller kolarem eller vad i tusan dom heter, hunden sitter också inne på toa samtidigt med mig, och gosar, men, den här gången hoppar hon upp i mitt knä, tar biten av godisen som fortfarande är ute ifrån munnen och äter upp den, helt perfan tyckte hon, jag skrattade så jag höll på att kissa ner mig, gudars, siken tok.!

Trött är jag med, varit en lång lång lång jobbarvecka känns det som, skönt att det faktiskt är över, mycket strul som vanligt, alltid lika spännande när man får veta mer saker om företaget och deras regler... NOT! Blir knas i bollen på dom, jag förstår inte hur man får bete sig som dom gör, är det verkligen humant??

Hmpfs...


Kommentarer
Postat av: DONKEN

haha njäh, men jag har åldersnoja. säger inte att alla andra som är äldre, är gamla. :P haha... fick ju noja när jag fyllde 18 fö fasen. ;) pöss på sig frugis

2010-01-16 @ 15:43:01
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: DONKEN

hahah! tur du satt på toa då så du kunde kissa ner dig utan nåra tvättbekymmer, hah :P duuu är det samma regler där som på trancsom? = gör ett enda fel och få sparken för gott. njäääh, det hoppas jag verkligen inte.. pöss!

2010-01-17 @ 01:40:44
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0