Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

2010-01-10

Söndag idag, tvättade till ehm.... TOLV igår...:P somnade väl vid efter tre någon gång inatt som vanligt...:P


Börjar jobba imorgon, skräckblandad förtjusning=) Ska bli skönt att kommatillbaka till det "normala" men komma i säng i tid ikväll då? Hur ska jag lyckas?? ;)

Näe får la gå som sagt, min sötaste fru hade gjort ett himlansskojs inlägg igår, gå in på http://donkens.blogg.se och läs!  Rekomenderas=) Tro mig! Hon har skrivit lite reklam om bland annat min blogg och andras bloggar med trevlig läsning säger hon, vi må kolla=)

Min bebis är så gosig, hon var precis här och krävde lite uppmärksamhet, och stod och ville bli klappad, var kanske inte jätteglad när jag ville blogga lite, så då gick hon till husse, ja husse släpper ALLT för henne... Och då menar jag allt... Jag är tyvärr inte lika mjäkig! Hmpf, får jobba på det där må tro?

Ohh, idag har vi superfint väder, vi har iofs 13 minus och massa snö, men solen är så stark så att snön smälter... Det är inte direkt vad man är van vid , men det är underbart=)

Hooops, nu skällde hunden till utan någon anledning... Skäller kanske på den dåliga radiokanalen som är igång;)

Jag moffade tillbaka, då kollade hon på mig och moffade lite till!

Ja jag älskar min hund!

Näe, puss och kram!

Kommentarer
Postat av: DONKEN

hur fåru klickbara länkar när du skriver? mina blir inte de per automatik... pöss pårej!

2010-01-10 @ 14:18:35
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: DONKEN

helevete vad kommentarer där var. Men nu har de slutat att välla in, iallafall.... Haha. kommer väl en drös imorn istället.. ;) ska nog skriva ner min dröm nu. pöss

2010-01-10 @ 22:23:21
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0