Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

Panik...

JO shitpomfritt... Fick veta att jag blev av med jobbet igår, känns inte sådär värst roligt, folk blev ledsna, jag har nog hajat det först inatt, natten har varit tuff, riktigt tuff.... Bråkat med min sambo som dag och natt idag med, ibland känns det som att jag håller på att förlora allt... Jag hoppas inte att det är så, men ibland känns det som så..

Jag förstår inte, vad är det för fel jag gör? Varför tar jag åt mig så jävla mycket utav saker som kanske inte är menat så illa som det låter? Ja det kan man ju bra gärna undra... Ledsen är jag, förtvivlad, känner att just nu vet jag nog inte så mycket... Jag har sökt en fem sex jobb idag.. Men vad hjälper det om jag inte får något?
Nä jag tror inte att jag är så pass dålig att jag inte får några jobb alls, men sen vet jag att jag har saker som talar emot mig också, det största problemet är framförallt min övervikt, och mitt extremt dåliga självförtroende...

Men det ska nog gå det med, jag har lärt mig hur man lägger upp en mask tidigare, och jag kan göra det igen...

Kommentarer
Postat av: DONKEN

fyfasen! :(

men du är kvar där några veckor till, först väl? pössen frugis

2010-02-08 @ 12:52:53
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0