Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

101224

Vill ju börja med o säga GOD JUL=)...

Och i brist på annat tänker jag göra en sådan där klassisk lista med massa frågor o kopiera in...


2010 börjar gå mot sitt slut,
här är en sammanfattning av mitt 2010!


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja, jag tog chansen o vågade!


2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jepp, Jag slutade röka!


3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Jajamän

4. Dog någon som stod dig nära?
Ja, min farfar

5. Vilka länder besökte du?
Inga alls

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
Min mamma, men hon kommer inte 2011 heller...


7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
17 Maj, den dagen jag fick mitt nuvarande jobb... Och en dag i sommras när jag o min sambo o mina kusiner var på Universeum

8. din största framgång 2010?
Jag fick min första fasta anställning


9. Största misstaget?
Inga, man lär sig av misstag

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja

11. Bästa köpet?
Min bil, min nokia n8


12. Vad spenderade du mest pengar på?
Ehmm.... Kläder, mat, räkningar,skor


13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Det finns så mycket som har gjort mig så glad!

14. Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2010?
Michael Jackson Feat Akon med Hold my hand

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare:)

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat...


17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Inget alls faktiskt

18. Hur tillbringar du julen?
Med min sambo o hans släkt
19. Var du kär i år?
Ja, det är jag fortafarande=)

20. Favoritprogram på TV
HK(Hells Kitchen), Lyxfällan, Svenska Hollywood fruar, Bonde söker fru, Ensam mamma söker, Paradise Hotell

21. Bästa boken du läste i år?
Jag minns faktiskt inte...

22. Största musikaliska upptäckten?
Ingen

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Jo det tror jag nog....:S

25. Något du önskade dig men inte fick?
Näe


26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Firade med mina nära och kära

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Att min mamma fortfarande levde, träningen skulle lyckats snäppet bättre, men nytt år nya tag.!=)

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Jäkligt bra ändå!

29. Vad fick dig att må bra?
Att känna att jag faktiskt duger, att jag faktiskt kan jag med!

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
ingen nada, tror inte min sambo klassas som kändis? Fast han har ju vart med i en film;)

31. Vem saknade du?
Min mamma, mina vänner "hemifrån"

32. Den bästa nya personen du träffade?
Ida, Nadia,Jenny,Jessica!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0