Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

Oj rekord...

Jisses, tror jag har slagit mitt "läsar" rekord idag med hela 5 besökare=). Nästan så jag borde hamna på topplistan..;)

Nä vars, kanske inte, men kul iaf=) Och jag är som sagt galet tacksam om någon skulle kunna hjälpa mig med en design till min blogg...

Vart på crusingen idag nere på stan, alltid lika skoj, fick dock inte så möe bilder men ändå någon iaf...

Har drabbats av "jag vill se gamla serie syndromet" så nu har jag betalt ca 200 spänn för att kunna kolla på Big Brother...;) på tv4 anytime...:P

Ja man kan givetvis se mer än bara Big brother och det är i ett halvår... Inte helt fel!


Har hittat några galet bra låtar som jag nog aldrig skulle kunna tro att jag skulle tycka om...

Så här kommer ett oväntat musiktips...

Takida – Never Alone Always Alone
Tove Styrke – Million Pieces
Yolanda Be Cool & DCUP – We No Speak Americano - Radio Edit
Europe – Last Look At Eden - Album Edit
The Baseballs – Umbrella
The Baseballs – Don't Cha
Stromae – Alors On Danse - Radio Edit

Så, åter till Big brother=)

Kommentarer
Postat av: Frida

Sv. okej. för du hade inte skrivit din blogg på förra inlägget ;) ja, jag kan hjälpa dig :)

2010-08-28 @ 22:37:38
URL: http://designbyhmr.blogg.se/
Postat av: d

hehe minsann! headers kan jag göra. säg hur du vill ha det på ett ungefär så fixar jag det. :P

fast du får väl typ byta lösenord först, o säga det "nya" till mig så att ajg kan fixa det, sen ändra tillvbaka till det du hade.

lösenord är inget jag vill veta, o oftast minns jag sånt. haha :P

2010-08-29 @ 00:36:30
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: Frida

Sv. ifall du har msn så är det det enklaste sättet att jag ska få allt =)

2010-08-29 @ 13:02:12
URL: http://designbyhmr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0