Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

100830

Tänka sig vad jag kan blogga ibland... När jag vill...:P

Var på city gross o handlade innan... (ja det finns här med) skulle handla lite för o göra äppelpaj här hemma... Blev så galet sugen på det.... Det som i normala fall tar kanske en kvart o åka fram o tillbaka o handla äpplen, mjölk o vaniljsås tog nästan en timme...

Inte nog med att jag nog är den sämsta som finns på att parkera... Så det tog säkert ett halvår...

Sen väl inne i butiken så skulle man ju hitta allt jag vela ha med... Blev inte så farligt mycket mer än det jag skulle (lite blir det la alltid men inte så farligt) så lite nöjd får jag väl vara med mig själv... min sista dag som 23 åring.. (blir ju lastgammal imorgon)

Eller, nej, en dag äldre, en dag klockare, o ett år äldre på körkortet...

Hmm.. längtar tills helgen iaf, ska bli riktigt riktigt skoj. Synd att man inte kan mixa lite gamla kompisar ifrån småland tillsammans med lite nya här... TYVÄRR är det lite väl många mil att åka bara för en helg, kanske...:)

Men finns fler chanser, skam den som ger sig...

Dravel dravel dravel... O helt oförstårbart, ja perfan, då vet man att jag har skrivit iaf...=)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jao, det ääär ju sååå.. :/ men nån gång inom ganska snart framtid vill jag åka dit o träffa både dig, och en annan bloggare som jag aldrig träffat irl. :P som jag vill träffa då förstås. hehe..

2010-09-01 @ 01:24:22
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0