Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

100827

Shopping på schemat i mörra, blir nya stolsydnor och så blir det även en duk är tanken, kommer troligen bli något annat trams också om jag känner oss sjävla rätt...

Ska städa klart lägenheten och kräva att det hålls städat åtminstonne tills på lördag...

Fyller år om inte alls många dagar... ÅLDERSNOJA!

Mitt absolut största problem det är nog inte att jag ser så jävla gamal ut utan mest att jag känner mig gamal, fick ju till o med visa leg på affärn när jag skulle köpa ciggaretter åt min faster nu i somras... Ja känns ju skoj.... Var absolut inte en 6 år sedan jag fyllde 18...

Kommentarer
Postat av: Anonym

ojrå. :P visa leg för cigg, men de är ju iaf positivt. :)

på måndag får du dig nog en liten surprise. :P

inget stort, men iaf en tanke bakom.

2010-08-28 @ 03:06:41
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0