Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

100825

LÖNING!!
Ja jag får lön idag iaf, hade iofs lön kvar sen förra månaden också...

Hmmm.... Ja jag får skryta att jag faktsikt har ett helt okejigt bra betalt jobb, som gör att jag tjänar mer än tillräckligt, med tanke på att jag var på semester förra månaden också och då gick det la en 6 - 8 tusen ungefär... OPSIDOPSI!

Men man får skämma bort sig på det sättet ibland, framförallt när jag känner jag har möjligheten till att göra det...

Och oj vad jag kommer bli avskydd bara för att jag är så skrytig om pengar helt plötsligt...

Ja jag var uppe vid åtta idag med, men idag har jag inte gjort något vettigt alls...

Och jag ska INTE åka o handla idag, det får bli på lördag istället, tänkte köpa nya stolsdynor till våra kökstolar och en köksduk...

Vi har en tokmysig affär här som har massa jox till bra priser=)

Ringde bonprix idag med...

Läs det här (taget ifrån deras hemsida)

Du får alla artiklar som kan levereras direkt inom 6-14 dagar.

Är det mer än jag som är så korkad som inte fattar att det är 6 - 10 ARBETSDAGAR efter att dom SKICKAT varan...(?) Vad i denna text står det? Menar siffran 10 står ju inte ens någon stans??! Till svar när jag ifrågasatte detta var att
"Ja, men posten jobbar ju inte på helgerna så det förstår du väl själv"

Nej, inte när det står att det som kan levereas direkt kommer inom 6 - 14 dagar och din kollega sa IGÅR att ja om det skickas idag så kommer du nog ha det tills på tisdag...


Kommentarer
Postat av: d

så jävvla dumt. säg att du fyller år. :P

jag tycker att det ska finnas ett dollarstore i värnamo.

varför gör det inte det för?

tack för pratstunden tidigare ikväll. uppskattar det! <3



pöss på sig

2010-08-25 @ 23:03:59
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0