Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

100822 inlägg nummer 2...

Helt otroligt, inte bloggat på en månad o nu två inlägg på en dag? Dags o ta tempen kanske...:P?

Har beställt kläder idag ifrån www.bonprix.se trodde att jag hade lyckats med en ganska så jämn fördelning av klädinköpen... ja typ handlat kläder för 800 till peter och för 1200 till mig... (ja ganska jämt iaf) det visade sig när jag kollade igenom det nu att jag hade beställt för 1600 till mig och för 400 till peter... (Bättre än inget alls, eller hur)

Jag hoppas och vill att mina kläder ska komma innan jag fyller år... men det gör dom troligen inte med min tur=) skulle ha 6-14 dagars leveranstid och jag fyller år om 9 dagar om jag inte räknar helt fel iaf...:)

Jag jobbar kväll denna veckan o ska upp kanontidigt på tisdag för o tvätta o ta prover... (har ju inte gjort det på flera månader) så det ska väl bli bra det med hoppas jag..

Nähä, nu tog det stopp. Så godnatt=)

Kommentarer
Postat av: DONKEN

nattinatt med sig. jobba kväll- fan va skönt.. vill jag med göra sen. o fredagar ledigt. håhå, a jag vill verkligen! :D



och nä, kläderna kommer nog efter. MEN man kan ju allti hoppas. :)

nu har jag lagt till dig på bloglovin med. :)

2010-08-23 @ 00:34:45
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0