Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

Hua...

Träningsvärk så det visslar om det, konstigt, var ute igår och gick, vi var ute i ca 1 ½ timme, sen träning idag på det, men då kanske jag får sova inatt iaf... Så inget ont som inte för något gott med sig brukar man säga...

Ska strax fixa klart det sista innan jag ska åka, ska ju till uddevalla idag, begravning imorgon... Nej känns inte skoj inte ett dugg, skulle varit min mammas 45 års dag imorgon... Men vad göra?

Oj, helt slut på ord, finns så mycket jag vill skriva men inga ord att skriva dom med... Låter det konstigt? Ja lite tycker nog till och med jag...

Nä POK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0