Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

Världens sämsta bloggpris...

Ja, ge mig! Jag vet att jag förtjänar det...;)

Jobbat övertid igeeeeen... Men dom har nästan stoppat mig nu... Fick visst bara göra 75 timmar fram till första juni... Jag är snart där...:D

idag är jag på fruktansvärt bra humör... Allt känns bara riktigt riktigt bra, lite trött men så gott annars!

Jag jobbar i morgon, sen blir det givetvis melodifestivalen på kvällen!

Ska träna med min herr sambo med... Var o gymma en timme idag... Meeeen jag är mer förtjust i att gå o simma än o gymma... O för herr sambo är det lättare att gymma än dom andra alternativen... SÅ JA, vi får kompromissa lite sådär ibland...

Bästa av allt är väl att jag får bestämma musik när vi gymmar..:D


Kommentarer
Postat av: DONKEN- Vince & Isas Morsa

hemmagym? eller är ni själva? eller är det lurar i örona? ;)



ja, jag röstar också på simning, skönaste alternativet. :D vad duktig du varit! en hel storlek! det är rätt mycket, det. så skönt! :D o så kan man ha sina gamla kläder, som man inte kunnat ha på 9 månader....^^ (haha ja för min del alltså..)

:P

pöss!!

2011-03-15 @ 11:07:48
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0