Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

Lördag kväll

Japp lördag kväll.. i det här hushållet betyder det melodifestivalen..

jag vet inte riktigt vad jag tycker om upplägget av andra chansen... att låta folk duellera??

Tänk om det är just dom två bidragen som duellera mot varandra som man vill ska gå vidare.. men då går ju inte det...
nä fy... o mutter...

Jag älskar sara vargas låt... den berör, massor! däremot kanske det inte är en melodifestivalvinnarlåt men den är så otroligt bra...

Humm... vi sitter o försöker komma på olika alternativ för godis i detta hushåll... idag vart det fruktsallad med vaniljsås... helt okej tycker jag nog... om inte annat en aning nyttigare... jag är less på att vara en stor heffaklump just nu...

är man trött på något får man väl göra något åt det? eller hur? då gör jag det...
i små små förbannat jävla små steg... ja sex kilo borta... men skulle velat vara av med bra mycket mer än så...

oj vilket bittert inlägg...

ja jag skyller på pms...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0