Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

101228 - Mellandags rea - Semester

Japp, nu har jag semester fram till den 4 januari... ITS LOVELY!

Vart på mellandagsrean med... Jag var ifrån början på jakt efter en ny klänning... (heffa klumpar som mig själv passar dock inte så bra i klänning alla gånger) efter mååånga om o men o frustration slutade det med ett par svarta jeansleggings (mycket mycket snygga) ett galet snyggt linne och en galet cool bolero... ordinarie pris skulle väl hamnat på typ 1200 kr kanske... o jag fick allt detta för under fem hundra spänn...:D

Ja jag hurrade hela vägen hem...

Min sambo hittade lite kläder han med för en gångs skull, tre par nya byxor och en skjorta...


Kommentarer
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2be

nyårsfin fin? :P

fååår man se hur det ser ut då det ni köpte? :P



Tack själver! fick ert flera dagar före jul. hihi :P

ert var väl ett av få, som inte var målade av jenny nyström, hahahaa...



vilket fick ni av mig? :P

pöss!

2010-12-28 @ 21:44:31
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0