Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

Tänk efter!

Ibland vill jag bara skrika rätt ut en stund... Det funkar inte riktigt så..

I bland vill jag få andra människor att förstå att man aldrig kan dömma folk utan att veta grunden till problemet.. Jag vet inte hur ofta jag får höra att jag inte vet så mycket för att jag är så ung... Till alla er vill jag bara säga, ni vet ingenting om min bakgrund, ni vet ingenting om problemen som finns bakom och ni vet ingenting om den smärtan jag har varje dag i ca 6 års tid.

Det ni däremot ska få veta det är att jag väljer att leva varje dag, jag väljer att försöka kämpa varje dag, att försöka att ta tag i dagen på bästa sätt. Alla dagar är inte busenkla, varje dag är jag inte glad men jag försöker!

Så nästa gång ni ser en människa och tänker saker som inte är så vänliga så tänk att ni vet inte orsaken till problemet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0