Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

Inte ett possitivt inlägg

Jag har varit på skitdåligt humör i flera dagar nu... Jag är vansinnigt sur, irriterad och jävligt gnällig.. Nej jag är inte gravid, nej jag har inte PMS man kan vara på dåligt humör i alla fall... Idag satt jag och en kollega och pratade i säkert en halvtimme det dumma är att säkert 25 minuter av den halvtimmen vräkte jag ur mig skit... Jo skitkul för henne skitkul.. Jag är ändå tacksam för att hon visade att hon brydde sig och frågade om saker, jag bad om ursäkt för allt mitt gnällande o frågade hur det var med henne.. Jag är så sjukt arg på mig själv för att jag har tappat min positivitet och min glädje... Det känns inte okej. Träffade psykologen igår, ja jag träffar en psykolog inte för att jag är dum i huvudet utan för att det var ett jävligt tufft år förra året och det finns en del tuffa år bakåt i tiden som jag inte vill skriva om här. Min psykolog frågar mig helt enkelt... Men vad kommer all din aggresation ifrån ? Jag vet inte? Jag har fan i mig inte en jävla aning... Det jag vet, det är att jag blir irriterad på mig själv för att jag är sån här.. Sen frågade hon, men vad gör dig glad då? Vad mår du bra av? Jag mår bra av att träna, gå ut och gå, shoppa, umgås med vänner, umgås med nära och kära, shoppa, skor, kläder osv osv osv.. Sen sa jag att jag har ingen ork för det längre, jag har inte shoppat skor på flera månader... Alla som känner mig vet hur mycket jag älskar skor har tidigare kunnat köpa 3 par skor i veckan... Nu går jag knappt ens in i en skobutik. Då sa hon.. Men börja med micro promenader... Ta en 5 - 10 minuters promenad med hunden varje dag, kom hem o känn att yeesss jag gjorde det... Jag muttrar något o säger att jag ska prova... Jag har varit ute med henne både igår och idag se om jag lyckas utöka till mina långa promenader igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0