Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

Söndag

Söndag idag, matteprov klockan 2, första gången sedan andra året på gymnasiet... Jag varvar mellan att vara skitnervös till att vara ganska lugn till att bli skitnervös igen...

Många bollar i luften känns det som, men jag tycker om när det händer mycket... Men man måste väl komma ihåg o vila med... Just ja! Vila!

Har bestämt mig för att söka in till högskolan till våren, känns som ett jävligt klokt beslut av mig... Har säkert skrivit det tidigare?

Socionom är det jag ska plugga till iaf ;) Om jag inte skrivit det tidigare, jag vill känna att jag kan göra skillnad... Personlig handläggare för handikappsförmåner är målet! Målet finns, nu är det bara o köra!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0