Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

Träning och återigen irritation

Tränat idag, på gymmet vi har hemma för en gångs skull... 20 min cyckling och en 30 min styrka, helt okej för mig tycker jag...

Kom ihåg första gången jag satt mig på cyckeln här hemma... 2 minuter sen trodde jag att jag skulle dö... Men det går bättre o bättre! Lövley!

Irritationen kom tillbaka idag, över en viss familj och deras beteende. Det sjuka är att jag blir så arg så jag både skakar och blir helt iskall, galet, då är man arg.

Jag står fast vid att jag tycker det var vansinnigt respektlöst och fattar inte hur man kan bete sig på vissa sätt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0