Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

jag - onyx 1 -0

Så är det.. min älskade hund har haft lite svårt att få i sig sin may senaste tiden. Tror att det har med åska att göra eftersom hon blir vansinnigt rädd när det åskar.
Kan tillägga att det åskat typ 1 gång om dagen den senaste veckan..

Hursomhelst en hund som inte får i sig någon mat är ju inte bra.. så idag tog jag upp kampen...

Tog en näve hundfoder i en ny skål o på med lite vatten och sa varsågod... hon kom fram kollade på mig som jag vore knäpp... jag fortsätter och säger varsågod en 3 - 4 gånger till och hon tänker väl att ja jag provar väl.. vipa skål tom... häller upp en 2 nävar till med vatten och det tog slut på en gång utan trams... ikväll skulle jag göra om samma sak... åter massa trams... till slut så åt hon upp detta med... som sagt 1 - 0 till mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0