Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

Andra hands val?

Ibland kan jag få känslan av att jag är mina vänners andra hands val, eller tredje hands val? Det kanske är något jag bara inbillar mig? Vad vet jag? Små små saker som bara gör att man får en sådan känsla..

Jag ställer mer än gärna upp på mina vänner, det är ingen hemlighet! Men när man ibland bara ställer upp gång på gång på gång och bara få "kalla handen" tillbaka eller blir bortvald för något eller någon bättre ja det känns faktiskt till slut...

Ja vem vet, jag kanske bara inbillar mig?

Men man lär sig av sina misstag... eller?


Jaha, hur går det med det andra då? Jo det går faktiskt ganska bra 20,4 kg borta, och målet är att väga mig varje fredag morgon framöver och 1 timmes promenad varje bra! ja det funkar! målet är att bli av med 15 kg på 15 veckor ett väldigt sunt mål kan jag känna..

Lyckas jag med detta så ska jag belöna mig själv med en tur till lager 157 och shoppa loss! sånt behövs ibland...:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0