Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

Ledsen

Jag har en sådan där megakänsla av ledsamhet igen, kommer och går hela tiden, vet inte varför.. För om jag ska vara helt ärlig så har jag inget att vara ledsen över..

Är väl allt och mycket som kommer och går till och från.. Mycket tankar o förbannat mycket funderingar fram och tillbaka, tillbaka och fram...

Känner mig som bitterf*ttan nummer ett nu förtin... Men vet att jag har lättare att visa mig arg och lite off än ledsen.. Känns inte lika hårt då.. Har däremot märkt att folk som känner mig märker skillnaden.. Väldigt väl tydligen.. både på gott och ont..

Sen har jag haft vansinnigt ont i armarna och händerna igen, och har för en gångsskull tagit kontakt med hälsocentralen så dom får göra en ordentlig utredning på vad det är förnågot.. Förhoppningsvis finner vi en bra lösning för det hela..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0