Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

Ångest medicin och funderar på studier

Japp jag har äntligen kommit på den absolut bästaste medecinen mot ångest.. Det är inte lyckopiller, det är inte mat, det är inte godis... Det är en promenad antingen själv eller med någon du tycker om!

Har även funderat på att börja studera... Jag känner att jag vill så mycket mer! Så ska börja med att läsa in en matte B kurs ( har bara matte A sedan tidigare ) och därefter söka in på högskolan och läsa på distans då jag inte vill sluta jobba.

Något jag nog aldrig trodde att jag skulle kunna tänka mig att göra men sen så tänkte jag om, känner att jag vill något mer än det jag gör idag. På en hotell och restaurang utbildning kommer man väl inte jättelångt i myndighetsvärlden... Vill man så kan man!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0