Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

Tankar?

Ja eller vad man nu ska ha för rubrik...

Jag och min fantastiska sambo har hamnat i en vild disskusion angående kränking, han hävdar att jag känner mig kränkt till och från på grund av mitt dåliga själv förtroende o vikt o bla bla bla... Ja det stämmer delvis jag har kasst självförtroende.. Men jag känner mig då rakt inte kränkt av alla.. Vi kan ta en sak där jag hävdar att jag känner mig kränkt han hävdar att hon ville bara hjälpa...

Vi går in i en butik för att leta efter vinterjacka.. En ung tjej (inga fördomar mot unga människor) kommer fram och fråga om vi behöver hjälp.. Jag svarar att ja, jag skulle behöva en vinterjacka i den och den storleken.. Till svar får jag " Ja, vi har ju inga jackor i den storleken, det är möjligtvis på herravdelningen, men du är ju inte så bred över axlarna eller så lång så den lär inte sitta bra på dig, men har du vart runt hörnet och kollat hos zizzis?? ( Ett ställe med massor av jättesnygga kläder för större tjejor). Sen kom det, ja vi har ju haft en jacka i den storleken men den är ju slut.

Jag känner mig kränkt, min sambo hävdar att men hon var ju bara hjälpsam, men hon uttryckte sig lite klumpigt...

En annan tanke som jag har fått av mina kollegor är att starta "dagens strumpa" det börjar som ett intern skämt då jag alltid visa mina strumpor typ varje dag då jag som regel bara använder mönster strumpor med olika söta mönster på... Nu börjar ju faktiskt funderingen att starta i en allvarlig fundering, man kanske skulle ändå?? Dagens strumpa och dagens strumpas äventyr??

Den som lever den får se, problemet är väl mest att få tid och inspiration men det löser sig väl när man väl bestämmer sig?:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0