Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

Går dagen!

Igår var en sådan där dag som inte känns allt för jätterolig, vi var uppe och tända ljus på kyrkogården, då dom tre jag tänder ljus för inte finns i min närhet utan ganska många mil ifrån mig så tänder jag alltid ljus här uppe i våran minneslund och så finns dom givetvis alltid i mina tankar


Försöker ladda upp en bild men det går katastrof dåligt... Lär väl göra ett nytt försök lite senare kanske?

Kommentarer
Postat av: DONKEN- Vince & Doas Morsa

vad fint gjort av dig frugan :)

dagens stinkstrumpa borde gå till butikspersonelen som var dum....^^



utan mönster!



owh tack så mycket! haha! Blir samma månad som treårsförlovningen. hihi...



pöss på dig!

2011-11-05 @ 14:32:15
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0