Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

Funderingar

Ja iblaand funderar man, o ibland funderar man mycket, jag har varit ganska bra på det tidigare, att låta alla tankar bara mala o mala, blivit bättre på det det senaste året, men ibland så dyker dom upp sådär lagom ovälkommet...

Mitt problem med mina funderingar är väl mycket att dom inte alltid är så bra, min självkänsla o självförtroende är verkligen inte på topp, jag har väldigt svårt att kunna tro att jag faktiskt är bra..

Min fundering den här gången är faktiskt inte det, snarare något helt annat men inget jag känner för att skriva så jäkla mycket om...

Snurrigt inlägg, som sagt massor av tankar...

Ibland undrar jag varför man blev som man blev?

Kommentarer
Postat av: Donken- Vince & Doas Morsa

Exakt så! Ska jag komma till dig? :-D företaget betalar hihihi.... :-D

2011-12-18 @ 12:01:35
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0