Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

Hallo!

Ja, det går ganska lång tid mellan varje blogginlägg, har inte riktigt haft tid, jobbat massor och har haft ännu mer att göra däremellan:) Nu tycke jag iofs om att ha mycket o göra, jag mår i regel ganska bra av det!

För två helger sedan så hade vi en liten möhippa för ida, som gifter sig nu på lördag, helgen efter det var vi i stockholm och grattade sambos syster som fyllde 30, och sen var vi iväg o shoppa skor o kläder inför bröllopet på lördag..

I helgen som kommer bli det som som sagt bröllop, helgen efter det så ska bilen besiktas, helgen därefter så ska vi ha överaskningsfest för en av min sambos släktingar som fyller år... Som sagt mycket...

Därefter är det inte många dagar kvar tills jag åker hem!=) Ja ni läste rätt! HEM! Till världens underbaraste och finaste småland! Vi har hyrt ett mindre torp någonstans mitt ute i dom djupa skogarna en vecka, för att kunna slappa, umgås med vänner, promenixa,bada o bara ha det förjävla bra! inte dåligt va??

Som jag har längtat efter detta ögonblick!

Nä, nu blir det o slurka i sig kaffet som är kvar, ta en promenix med hunden, sen ska vi iväg till en brädgård...

HEJA LEDIGHETEN:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0