Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

Uttråkad och rastlös... ja då bloggar vi...;)

Jaaa jag  börjar bli lite små uttråkad och rastlös, inte för att jag kanske har tråkigt, utan nog mer att jag är rastlös och vill ha något o göra o då blir det automatiskt uttråkad på köpet... ja ni förstår... Tack bästaste mammika som tipsade mig om att jag kan blogga istället...:)

Vad har hänt? jag har semester... i 4 veckor... Känns helt okej, första veckan gick kanon bra, då var vi ju hemmåt i landet en vecka och hade full rulle nästan hela tiden... denna veckan har gått upp och ner, men mest bra... det där med att vara ledig och ta hand om sig själv är inte alltid riktigt min grej...

Jag har sålt min gamla bil och köpt en ny.. en med AC i... TACKA GUDARNA FÖR AC! Det var ju bra väder under hela veckan vi var nere i småland... att köra närmare hundra mil utan ac är väl inte det roligaste alla gånger... vi hade dock tur i oturen... vi fick köra ganska mycket med korsdrag... ner med framrutorna och öppna tackluckan... När vi hade kommit hem och vart hemma en dag så pajade fönsterhissen på förarsidan på min sambos bil... (JIPPPIIIII *NOT*) men snart har vi bytt precis allt som går att byta på bil fan...

Veckan i småland var förresten kanon! Hann inte träffa hälften av alla jag skulle vilja träffa, men ändå några... Planen är att försöka ta en vecka neråt i landet en gång om året... Upptäckte dels att jag knappt klarar av att vara där längre en vecka.. Man har fortfarande kvar allt det dära med att kolla en gång extra... Lite nervös o så... men det gick... Mer än en vecka skulle nog inte gå däremot..

Jag kom på för och nackdelarna med landet med på en vecka... Kom på hur mycket jag avskydde både flugor och getingar... Nog en av dom större fördelarna med norrland, här finns inte allt för mycket flugor iaf.

Ja allt är väl kanske inte perfekt överallt...;)

Vad hände mer då? jag köpte ett par nya skor...;) ovanligt? kanske inte så värst... däremot inga nya kläder utan bara 1 par skor.

massa svammel men jag lyckades underhålla mig själv ett litet tag iaf...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0