Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

110108

Lördag idag, underbara lördag, vart ute på stan o tultat runt en stund...

Var på kvick och kollade på köksluckor, skulle vela göra en uppfräschning av vårat kök utan att det blir allt för kostsamt...

Men vi får se hur det blir till slut..

Håller på o göra lite käk, helstekt fläskytterfile med potatis o morötter ( Jag har fått världens idiot ryck på just ungstekta potatis o morötter)

O ett glas vin med, inte helt fel...

Har egentligen inte något vettigt o skriva, så slänger ut en underbar vinterbild ( ja jag tycker det)

Av min Peter Olsson






Kommentarer
Postat av: DONKEN-2barnsmorsa 2be

ja det var fina vinterbilder. ;) oooh så jävla gott med fläsk o ungsstekt där. mmmh... geeee miiig... hungriiiig... ;)

2011-01-11 @ 00:59:29
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: Johanna Mattsson

Kolla in mina nya gratis designer, välj en om du känner för en ny design. Eller så kan du kommentera för en egen speciell design, ciao! :D

2011-01-12 @ 23:46:43
URL: http://johaannaz.blogg.se/
Postat av: DONKEN-2barnsmorsa 2be

nä lasse har inge ringt dem än. jag undviker ämnet just nu, känns så mkt hit o dit med att vilja/inte vilja bo i kärda o allt. men men.. kommer väl en dag då man måste ta tjuren vid hornen. nu är det ju helg..

2011-01-15 @ 03:10:14
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0