Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

110101

Första dagen på nya året, nya utmaningar med...

Ja inget nyårslöfte blev det för min del, däremot saker som jag ska göra för min skull för att jag vill.

Jag började ju förra året med att dra ner med godis till en gång i veckan, nu har jag tagit det ett steg längre, det blir en gång i månaden, istället så tänkte jag fixa lite god mat till fredagkvällen i stället, lite god mat o kanske något gott o dricka o lite tända ljus, det är väl mer mysigt o ger mer kvalitetstid än en stor påse godis?

Jag ska ta ett nytt tag i min träning igen, vart lite slarvig dom senaste två veckorna.

Jag tänker ta tid för mig själv, göra det jag vill helt enkelt.

Ja tre små saker o börja med, jag vet att man inte kan rusa in i saker för då blir det aldrig bra, därför börjar man med mindre steg o utökar vilket är PRECIS det jag har gjort, jag är ganska så nöjd med mig själv trots allt, iaf ibland..:)

Nu snart ska jag ut o skotta av min bil, o flytta lite på den.. Behövligt det med ibland säger dom...


OHHH förresten, måste ju berätta, vi hade ett mysigt nyårs firande igår, jag hade köpt hem ett vin som jag inte druckit sedan jag var kanske femton sexton år gammal (black tower, det vita vinet) och jag förstår inte varför jag slutade handla det? det är helt klart prisvärt o framförallt så var det fruktansvärt gott med=)

Nä ut till bilen vare..!

Jag hoppas att alla ni två som läser min blogg kommer få ett fantastiskt år, och tänk på att göra saker för att ni själva vill, inte för att andra vill det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0