Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

Något nytt

Idag har vi provat något nytt, vi ska ju verkligen försöka göra ett ordentligt uppryck till 2012 och måste då hitta olika alternativ som funkar...

Så idag provade vi röd quinoa, det var faktiskt väldigt gott, vi ska även prova något nytt till frukost (anna skipper recept) man ska ta 4 kalkonskivor, på med miso, ruccola sen har jag för mig det var något mer...;)

Idag gjorde vi quinoa som sagt, och gjorde färsbiffar och sen matyoghurt med italiensk salladskrydda i riktigt smaskigt

Så mitt mål är att försöka få i mig alla mål mat om dagen som jag behöver och träna regelbunden, så om jag inte har skrivit det tidigare så ska jag börja med en mat och träningsbok för att få lite koll...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0