Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

Gott nytt år..

Bara några timmar kvar av detta året och snart dags för ett helt nytt år...

Jag tror och hoppas att nästa år kommer bli ett jäkligt bra år... med mycket nytt!

Från det ena till det andra, någon som vill ha ett super recept på lite bättre pannkakor? Byt ut vetemjölet mot dinkel mjöl, ta lite mer ägg och lite mindre mjölk! Servera med bär och kessella vanilj, fantastiskt gott:) och väldigt mättande! Fick receptet av en kollega häromdagen..

Vi försöker byta ut lite sämre matvanor mot lite bättre matvanor och försöker äta lite mer ofta... Jag är ganska kass på att äta annars, och ibland blir det skitdålig mat också för den delen...

konstigt att jag ändå har lyckats gå ner i vikt under tiden.

Jaha, vad händer idag då? inte ett jävla skit inprinsip, blir bara jag och min sambo och hunden...


Förresten, har vi tur så kommer fröken anneli hit i april och har en visning av hennes saker:) Funderar på att dra ihop en tjejkväll samtidigt med lite mat, lite gott o dricka o fantastiska grejer ifrån donkensdesign


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0