Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

Stulitlistaallmäntgojs=)

Hur bor du: 3:a Radhus
Brukar du komma i tid: Alldeles förtidigt
Hur lång är du: 165 cm
Kan du laga mat:
När jag känner för det
Vad jobbar du med/pluggar du: Försäkringskassan
Vad har du på dig just nu: Svarta leggings och svart tunika som står Dance Til Morning på
Har du någon fobi: På tok för många...
Hade du en bra kväll igår: Hmm... Jomen jo det hade jag
Vilket är ditt senaste inköp: Ehm... En tröja/(tunika) ett par termobyxor, en vinterjacka o två par strumpbyxor
Din favoritdryck på morgonen: Kaffe latte
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Försäkringsskassan
Har du sovit i din egen säng inatt: Nja, halva jag låg i min säng o halva jag låg på halva min sambos säng
Vad hade du sönder senast: Minns faktiskt inte.. något skoj var det nog?
Vem snackade du med senast: Min sambo så klart!
Varm favoritdricka: Kaffe
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten
Alkoholhaltig favoritdricka: Vitt vin
När gjorde du senast något riktigt dumt: Jag hittar alltid på dummheter... ;) Närå, jag vet inte när det var
Saknar du någon just nu: Ja, Min mamma... 2,5 år sedan vi sågs sist... Saknar henne, massor!
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Gnälla på mig, hitta fel på mig, eller inte lyssna på det jag säger
Någon jag stör mig på: Ödslar min energi på annat än störa mig på folk...;)
Intressen: Jobba, laga mat, Idol, min hund, träna, min sambo, shoppa, kläder osv osv
Senaste person du kramade: Sambon
Senaste person du ringde: Jenny
Senaste person som ringde dig: Läkaren på vårdcentralen
Vad drack du senast: Vatten
Vill du ha barn: Inom sin tid vill jag det
Längtar du till din nästa födelsedag: Ja varför inte? Om planerna går som jag vill så=)
Har rakat dina ben någon gång: Händer väl lite då o då sådär ganska ofta...
Är du sugen på något nu: Ja, sova=)
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Olika
Använder du hudkräm: Ibland
Attraheras du av män med skägg: Ja, det är manligt=)
Micro-pop eller poppa själv: Bägge
Brukar du baka: Lite då o då när jag får något ryck.
Röstade du i det senaste valet: Självklart, min plikt som myndig förtusan=)
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Helt okej, har varit bra mycket värre
Vilken låt lyssnade du senast på: Ehm... Vet inte, har för många låtar på min Ipod för att minnas...
Har någon annan sovit i din säng inatt: Ja hunden...
Vad tycker du är äckligt: Falskhet. När folk inte kan acceptera folks olikheter.
Har du pengar på mobilen: Obegränsat, har abonemang!

Kommentarer
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2 be

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH hahahaha får ni likadana "lönekuvert" som jag har fått nu i ett år? hahahha! aaah det var ju för roligt. :)

kanske inte du tycker det.... men jag tyckte det iaf.



och om ni ska sjukanmäla er, får ni ringa till BARA jobbet. inte fk. hahaha! ;)

eller ja, det är ju sammma, så det blir ju bara ett samtal isf. :P hahha..

fifasen vad roligt det var. uhm... ja du kanske inte tycker det som sagt. men för mig, som utomstående var de litte skojj. ;p



taaack! :D <3

tänk om jag kommer med! laila bagge som ska bedöma och allt. hjäälp! XD

2010-09-25 @ 01:36:32
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0