Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

100924

Löning idag som sagt, underbart...

Skulle ju iväg o shoppa lite idag... eller jag skulle köpa ett par termobyxor och sen skulle jag kolla på en vinterjacka... Det hela slutade med ett par termobyxor för 700 kr, en ny vinterjacka för 700 kr, två par strumpbyxor för 180 kr (för båda) och en ny tröja för 150 kr.

Sen så käkade vi lite ute också ( vi har ju tjockisfredag på fredagar)

Och jag som bara skulle köpa ett par termobyxor...

Och min intelikamycketgalenshoppoholicsambo har handlat han med, en ny speldosa till vårt PS3 (fantastiskt, helt plötsligt började den gammla funka) ett nytt spel (unchahunsha enligt mig) men uncharted 2 hette det nog, två nya tröjor o sen något annat kraffs...

Så summan av kadermumman blev att jag vill ha lön oftare...;)

Närå, jag tjänar nog rätt bra på mitt jobb ändå (YESS där fick jag skryta lite med).

Nu dax för TV, jag är nämligen helt slut!

Skrivs imorgon ;)

POK


Ohhh måste ju berätta... Jackan köpte vi i viken, så nadia om du läser detta så vet du ju exakt var vi har varit...:) alla andra åker till köpis o vi åker till viken...;)

Kommentarer
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2 be

jahaja, det sa mig jääättemycket. :P

det sista där alltså. haha :P

bilder på inköpen från idag då? :P

2010-09-25 @ 03:01:43
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0